Зворотній дзвінок
Новини:


Огляд квадроцикла Polaris RZR XP Turbo

Polaris RZR XP Turbo - це найпотужніший серійний side-by-side у світі.  Безпрецедентно потужний двигун з неймовірним моментом, що крутить, суперенергоємна підвіска, надміцна конструкція ходової частини… Кожен вузол Polaris RZR XP Turbo чудовий.

Наріжний камінь Polaris RZR XP Turbo EPS – безпрецедентний за потужністю 900-кубовий форсований турбіною двигун, що видає  144 «конячки». І це при масі машини в 678 кг. Цей двигун нова розробка, в основі якої лежить літровий поларисівський атмосферник.

Колінчастий вал рядного двоциліндрового двигуна ProStar— саме таку назву отримала новинка — має зміщення шатунних шийок на 270 градусів, що дозволило істотно підняти крутний момент з самих низів. Так, 80 відсотків крутного моменту мотор показує вже 3500 об/хв, а максимальні 142 Нм можна відчути приблизно на 5500 об/хв.

Спортивні сидіння-ковші не відрізняються підвищеною м'якістю, але разом з тим немає і відчуття, ніби ти сидиш на пластмасовому жорсткому жестком. Повозившись трохи з налаштуваннями рульової колонки і сидіння, виникло почуття, ніби машину зробили саме під тебе.

Плавно рушити з місця на RZR Turbo досить складно. Ти начебто легенько натиснув на гашетку, а мотовсюдихід вже зірвався з місця і просить ще піддати газку.

На Polaris RZR Turbo спереду стоять амортизатори Fox Podium 2,5 дюймів з феноменальним ходом аж 60 см (!) і 3,0 дюймів з поперечним стабілізатором. ззаду, які відпрацьовують майже 46 сантиметрів.

Крім того, підвіска має 24 варіанти різних регулювань, що дозволяє налаштовувати її як під чисто спортивну їзду, так і для комфортних туристичних прогулянок. Щоб пілот мав можливість вчасно приборкати спритність «дикого» RZR Turbo, конструктори встановили на передні колеса нові трипоршневі супорти з дисками діаметром 25,8 див.

Крім того, ефективно відгальмовуватись допомагає варіатор. Як ми особисто переконалися на кросової трасі, турбовий Polaris з однаковим ентузіазмом реагує як на газ, так і на гальмо. Дорожній просвіт Polaris RZR XP Turbo вражаючий — 34 сантиметри.

Розважений всюдихід за всіма канонами, як личить будь-якому хорошому «пострибунчику». Водій у польоті акселератором газу може навіть керувати кутом польоту: натиснув на педаль – задрав передок, скинув газ – навпаки, починаєш клювати носом.

Одне слово, Polaris RZR&XP Turbo— це мотовсюдихід, який дуже важко наздогнати. Причому як в сенсі гонок на трасі, так і в сенсі конкурентної боротьби виробників подібної техніки. Ті емоції, ті обсяги адреналіну, які можна отримати перебуваючи за кермом турбованого RZR XP, доступні, мабуть, лише пілотам винищувачів, що виконують фігури вищого пілотажу. Об'єктивно, Polaris RZR XP Turbo їде швидше за будь-який інший side-by-side, летить вище і далі.

  за матеріалами сайту avtovzglyad.ru


 
15.02.2017