Polaris® випустив найпотужніший, новий квадроцикл RZR® XP Turbo S. Ще більше, потужніше, RZR XP Turbo S шириною 182,88 см. є справжнім монстром, що домінує над бездоріжжям, який з'явився в результаті повного вдосконалення найкращого, що було до цього. Поліпшення торкнулися практично всього мотовсюдихода від верху до низу. В результаті Polaris створив side-by-side (двомісного) лідера, здатного встановлювати нові стандарти. У комплекті з ексклюзивною підвіскою DYNAMIX™ Active Suspension, модель RZR XP Turbo S відрізняється оновленим дизайном та вдосконаленою кабіною, що дозволяє нівелювати практично всі незручності у бездоріжжі.
“Ми вирішили створити найпотужніший двомісний квадроцикл, і, без сумніву, ми змогли це зробити в RZR XP Turbo S,” відзначив Кріс Муссо (Chris Musso), президент Off-Road Vehicles, Polaris. “Цей квадроцикл підіймає планку на новий рівень. Оптимальний розмір квадроцикла та суттєве підвищення продуктивності додадуть впевненості на трасі навіть найобережнішим райдерам.”
При проектуванні RZR XP Turbo S Polaris вийшов на новий рівень квадроциклів. Від посиленого шасі до більш продуктивної підвіски, Polaris зміг забезпечити значне підвищення потужності, посиливши практично всі компоненти квадроцикла. Оновлений незалежний передній привід, поперечні та поздовжні важелі допоможуть впоратися з екстремальним навантаженням, яке створюється цим монстром-квадроциклом.
Все це допомогло створити перший двомісний квадроцикл з 32-дюймовими шинами. Забезпечуючи найкращий серед конкурентів, 40,64 см. дорожній просвіт, у поєднанні з 32 дюймами. шинами, дана модель стала на 249% стійкіша, порівняно з конкурентами. Поєднання такої колісної бази та масивних шин створило машину, екстремально швидку, але маневрену навіть на найскладнішій трасі.
Потужність нового квадроцикла доповнюється кращою в галузі підвіскою. Система DYNAMIX Active Suspension оптимізує кожен дюйм руху (48,26 см для передньої або 53,34 см для задньої) підвіски як для комфортної їзди на низькій швидкості так і для високошвидкісної їзди. Зайве говорити, що райдерам сподобається використати всі 168 кінських сил, розсікаючи трасу, яку інші квадроцикли здолати не зможуть.
The RZR XP Turbo S був розроблений із винятковими характеристиками продуктивності. Завдяки більшій продуктивності електропідсилювача на 25% RZR XP Turbo S дозволяє водієві легше зосередитися на керуванні квадроциклом. Перенастроювання дроссельної заслінки для більш агрессивной роботи дає водієві феноменальний контроль та чуйність педалі газу, а оновлений варіатор дозволяє покращити потік повітря та знизити температуру ременя.
Прихильники їзди бездоріжжям зможуть отримати можливість їздити ще швидше і далі, ніж коли-небудь раніше. Доступний у кольорах Indy Red та Polaris Blue