Зворотній дзвінок
Новини:


Огляд квадроцикла Sportsman Touring 850

Ми хотіли б надати всім Вам огляд квадроцикла фірми Polaris - Sportsman Touring 850.

На наш погляд, при складанні своєї думки про той чи інший квадрацикл, варто ознайомитися з його характеристиками та можливостями. Звичайно, краще після теорії все це випробувати на практиці, але якщо поки що немає такої можливості, то огляд та тест драйв (у тому числі й відеоогляд) зможуть трохи скрасити цей недолік.

З цієї причини ми пропонуємо до вашої уваги відеоогляд тест-драйву квадроцикла Polaris Sportsman Touring 850 проведений Самарськими квадроциклістами, а також статтю інтернет - журналу МотоДрайв - Polaris Sportsman Touring 850 Twin EPS. в якому детально описується проведений тест-драйв цього квадроцикла автором статті.

       Тест-драйв Sportsman Touring 850 (відео).

 

      Тест-драйв Polaris Sportsman Touring 850 Twin EPS EFI H.O.I

(за матеріалами інтернет-журналу МотоДрайв)

Sportsman Touring 850«Це щось особливе!» – таким офіційним гаслом охрестив виробник квадроциклів Polaris Sportsman Touring 850 Twin EPS EFI H.O INT (International). Тому, вирушаючи на тест-драйв, мені дуже хотілося «відірватись на повну». Враховуючи, що я їздив практично на всіх квадроциклах, що виробляються нині, я вирішив, що зможу досить повно оцінити його потенційні можливості. Заради інтересу я перечитав тест-драйв його побратима з минулого. Polaris Sportsman XP 2009 року (МД & № 11-2010). Адже завжди цікаво, як виробник « крокує вперед ». Polaris Sportsman Touring, що тестується, названий «Кращою моделлю ATV року» за версією видань «ATV Magazine», «ATV Sport», і тому моє рішення «відірватись» такі заяви тільки підганяли.

Перший шок: переді мною з'явився утилітарний квадроцикл несподіваного кольору «білий перламутр», причому, на відміну від багатьох інших «утилітарників», офіційно двомісний! Вказівники поворотів та майданчик кріплення номерного знака (з підсвічуванням) – явна данина європейським правилам сертифікації квадрів, де вони реєструються та їздять дорогами загального користування. На превеликий жаль, наша країна, ще не зовсім «International», як багато інших.

Але моя мета сьогодні – бездоріжжя. І оскільки квадроцикл був наданий не на один день, його дійсно вдалося покатати добре.

Вивчення комплектації показало, що хоч ця версія і не «Limited Edition», але оснащена вона досить пристойно. Причому, не лише технічно, а й зовні. Форми пластику незграбні, але в той же час виглядають гармонійно. Зовнішній вигляд добре доповнюють «базові» восьмиспицеві алюмінієві диски.

Водійське сидіння приємно прийняло мою «п'яту точку» – його довжина і форма дозволять зручно влаштуватися людям різної комплекції, і при необхідності з нього можна комфортно звішуватися. при дуже агресивній їзді. Високо піднята передня частина пасажирського сидіння утворює опору для водія – створюється таке саме відчуття комфорту посадки, як на Honda Gold Wing. У пасажира – окреме сидіння, оснащене системою «Comfort ride suspension», яка з'єднує його з рамою квадроцикла через амортизатор, додаючи при їзді пасажиру комфорту. А розташоване воно вище водійського, тому надає прекрасний огляд не тільки на всі боки, а й уперед, поверх голови водія. Від звалювання шкереберть назад (наприклад, при штурмі крутого схилу) пасажира утримає зручна і відносно висока спинка. Ручки-тримачки для рук – взагалі інженерне вишукування комфорту: вони мають три хвата. У цих місцях міцний пластик покритий дуже приємною на дотик і не слизькою гумою. Але це ще не все: для сибаритів та тих хто любить «попити на ходу» по центру цієї споруди розташоване кріплення для пляшки. Нижня частина пляшки стає в кругле гніздо, а верхня частина закріплюється гумовим кільцем з можливістю чотириступінчастого регулювання по довжині, тобто висоті пляшки! Руки вільні, не треба зупинятися і лізти в кофр за кожним ковтком. ну, припустимо, води. Хоча багато хто на ТАКОМУ місці для пасажира однією водою не обмежився б, а в друге гніздо поставили б пляшечку з еліксиром проти страху – адже драйву та адреналіну Sportsman Touring здатний «налити з гіркою».

Підніжки пасажира та водія рознесені за різними рівнями висоти та забезпечені гумовими підкладками. Це, а також їхня довжина, дозволяють комфортно розміщуватися ногам водія та пасажира, не заважаючи один одному. Пасажир має можливість регулювати висоту підніжки, що дуже зручно для дітей.

Передній багажник фактично, являє собою плоский кофр з двома залізними, покритими гумою застібками, які значно міцніші і надійніші за пластикові, та й на дотик набагато приємніші. Правда, що в нього можна покласти – для мене так і залишилося загадкою, адже навіть велика пляшка пива не влізе...

Зате, навіть у найменшій комплектації цього Sportsman’a є захист важелів підвіски і днища.

Зате і головне світло досить добре – адже це цілих три фари, дві з яких, як і в інших квадрів, закріплені на рамі і «світлять прямо», а третя закріплена на кермі і дозволяє «підсвітити» напрямок.

Незвичайним видалося відсутність важеля гальма на правій рукоятці керма. Але це не недолік, а характерна особливість саме цієї моделі. лівим важелем наводяться гальма лише передніх коліс, а педаль під правою ногою гальмує всі колеса. Зазвичай схема така: справа – передні гальма, під ногою – задній, а лівий важіль задіює для гальмування всі механізми.

Це потім мені стало ясно, що для впевненого гальмування цілком вистачає тільки передніх гальм і, якщо вже дуже "розухаритися", то на екстремальних швидкостях, крутих схилах або складному бездоріжжі, коли немає можливості зручно та безпечно користуватися важелем для передніх гальм на лівій рукоятці керма, ногою зручно пригальмовувати весь квадр.

Ергономіка важелів і кнопок управління – на висоті. Все розташоване на звичних місцях. Курок дроселя не надто м'який, щоб «провалюватися», але зовсім не «важкий», щоб доставляти дискомфорт під час багатогодинних поїздок. Манетка включення повного приводу розташована зручно, під великий палець правої руки. міняти кількість провідних коліс можна чітко і легко прямо на ходу. А її переведення у крайнє ліве становище включає систему ADC (система контролю швидкості на спуску). На лівій рукоятці розташована незвичайно виглядаюча, але дуже практична у застосуванні кнопка «стоп-мотор», перемикач поворотів, вмикач сигналу аварійної зупинки, кнопка клаксона, перемикач «ближній-далекий», кнопка миготіння дальнім світлом, кнопочка – обмеження потужності двигуна та відключення переднього приводу під час руху заднім ходом. Її натисканням примусово обмежується потужність двигуна, а максимальна швидкість під час руху заднім ходом знижується до 5 км/год, а також тимчасово відключається привід передніх коліс. Ця опція, як мені повідомили, встановлена ​​на всіх квадроциклах Polaris для підвищення безпеки їзди. Селектор режимів трансмісії знаходиться праворуч і має більшу довжину, ніж зазвичай, що обумовлено розташуванням вузла варіатора та зменшенням кількості деталей у ланцюгу «управління-виконання». Як стверджує виробник – підвищення надійності. Дещо незвично, але зручно.

На приладовому щитку розташувалися: замок запалювання, розетка «прикурювача» та блок спідометра. Усередині нього на РК-дисплеї розмістилися: лінійний індикатор рівня палива в баку, цифровий покажчик режиму трансмісії, цифровий тахометр, цифровий одометр, 2 лічильники добового пробігу, лічильник мотогодин, «нагадувач» про необхідність проведення ТО, індикатор режиму руху та сигнальні лампи: нейтралі, включеного гальма паркування, включення поворотів, перегріву мотора, включеного далекого світла, несправності підсилювача керма, лампа перегріву або розрядки АКБ. На відміну від попередника, покажчик спідометра не цифровий, а більш звичний стрілочний. Його шкала – чітка, а цифри (до значення «80») – великі.

Вперед, в пампаси!

Ну, а тепер – те, заради чого все це починалося! Настав час «відірватись на повну»! Квадроцикл заводиться трохи незвично – поворотом ключа запалювання, як і автомобілі, окремої кнопки стартера немає. Звук із глушника дещо приглушений, хоча його тихий бас явно таїть у собі приховану міць.

тест - драйв квадроцикла Sportsman Touring 850 В управлінні ж квадроцикл виявився дуже передбачуваним. Режими трансмісії перемикаються чітко і точно, без сторонніх звуків, але момент включення виразно віддається в руку. Динаміка розгону відмінна – за моїми відчуттями, їй можуть позаздрити і деякі одномісні квадри з «літровими» двигунами. Можу і помилятися на пару десятих секунд, але ж я їду на комфортному туристі, а не спортивному квадроциклі! Та й що таке – пара миттєвостей на «покатушках вихідного дня»? Це нехай спорти відраховують свої тисячні секунди, в даному випадку реально відчувається драйв, і цього достатньо. Тільки задній привід цілком впевнено дозволяє пересуватися навіть лісовою піщаною дорогою. Повний привід знадобився тільки для підйому крутими схилами пухкого піску. Там, де ґрунт був твердим, для підйомів вистачало і "недоприводу". Електропідсилювач не заважає ідеально точно спрямовувати колеса туди, куди хотілося. Поки що я «нарізав» багатокілометрову змійку між сосен, кермо не робило спроб вирватися з моїх рук, а мені не потрібно було докладати значних зусиль для інтенсивного керування протягом дуже тривалого часу. Зв'язок із квадроциклом взагалі встановився досить швидко, і він дозволяв мені робити все, що хотілося. Хотілося мені пуститись у дрифт – без проблем! Потужний двигун легко зривав колеса на замет, а електропідсилювач дозволяв без напруги «грати» кермом у процесі ковзання. Прохоплення вузькими лісовими стежками відбувалося також легко і невимушено, незважаючи на довгу колісну базу, а підвіска ковтала всі нерівності. Заслуга в такій м'якості ходу належить довгохідній підвісці – 229 мм (спереду) та 260 мм (ззаду), плюс, дорожній просвіт у 285 мм дозволяв мені пропускати між коліс коріння, купи рельєфу та каміння. Незважаючи на мої «старання», підвіску за час тесту жодного разу і не «пробило». Навіть, коли я їхав з пасажиром і переїжджав через досить великі колоди, не особливо знижуючи швидкість. А підвівшись на ноги, я міг по-мотоциклетному кренити квадроцикл, тільки змінюючи наполегливе зусилля на ту чи іншу ногу.

тест - драйв квадроцикла Sportsman Touring 850Але великі швидкості їх вимагають . Впевнене гальмування виходило і при натисканні передніх гальм важелем зліва на кермі. Гальмування педаллю справляло враження наявності якоря ззаду. Як я його не "відкручував по повній", жодного разу не виникло ситуації, коли швидкість була б більшою, ніж я мав відстань відгальмуватися. Звичайно, варто згадати наявність системи гальмування двигуном EBS. На «Спортсмені» відбувається не просто скидання газу та рух за інерцією. Система EBS робить гальмування двигуном активним. При цьому на великій швидкості та в потрібній мірі «підвантажується» передня підвіска, що значно збільшує зв'язок із передніми колесами, дозволяючи легко, впевнено і точно, змінювати траєкторію руху та уникнути небезпечного зближення з соснами, не вдаючись до допомоги гальм. Ліс виявився настільки різноманітним за рельєфом, що дуже швидко з'явилася можливість перевірити роботу системи ADC (контроль швидкості на спуску). Не зупиняючись перед досить крутим спуском, великим пальцем руки я рухаю манетку в крайнє ліве становище «4х4 ADC» і починаю спуск униз. Повністю відпускаю важіль дроселя, не задіявши гальма…і…о, диво! Квадроцикл не поспішаючи, але впевнено з рівномірною швидкістю починає спускатися вниз. Через час ще більше сміливо – відпускаю кермо повністю! Квадроцикл продовжує прямолінійний рух, незважаючи на нерівності. І раптом розумію, що спускаючись таким крутим схилом і не тримаючись руками за кермо, я все ще продовжую впевнено сидіти в сідлі! А як буде протікати спуск з «доважкою» у вигляді пасажира за спиною – адже розважування зміниться.

тест - драйв квадроцикла Sportsman Touring 850 У тест-драйві брав участь і другий пілот, з яким ми поперемінно мінялися місцями, щоб «відчути себе у всіх іпостасях» – і водія, і пасажира. Пасажир зазвичай завжди вносить «різноманітність» у процес їзди. Як на мотоциклі, так і на квадроциклі. Стискає руками, штовхає колінами, навалюється на спину, б'ється своїм шоломом об шолом водія. Загалом «парна» їзда вимагає певних «жертв» у зручностях. Приготувався до чогось подібного. Пасажир сів, поїхали. Але ж я його не відчуваю! Озираюся. А він спокійно, комфортно і поважно розмістився на своєму сидінні, і взагалі мене не торкається. Тільки через відсутність переговорного устрою йому доводилося іноді нахилятися до мене, щоб ділитися враженнями. Навіть при екстреному гальмуванні пасажир все одно не діставав до мене. Мене такий стан речей зацікавив, і я змінив сидіння водія на пасажирське. Воно не поступалося за комфортом водійському. Спинка широка, навіть із бічною підтримкою. Триматися руками – одне задоволення, ще й сидіння пружне окремим амортизатором. Такої зручності я не зустрічав ні в кого! До того ж, пасажирське сидіння! При поворотах на швидкості бічна підтримка спинки разом зі зручно розташованими ручками, дозволяє без особливих зусиль пасажиру триматися в сідлі. без страху бути викинутим на зовнішній радіус повороту. Підніжки, розташовані вище водійських, дуже зручні. Гумова вставка додатково допомагає, не напружуючись, при утриманні ніг на місці, а піднята передня частина сидіння допомагає пасажиру не з'їжджати вперед при інтенсивних гальмуваннях, та не упиратися в спину водія. До недоліків даної «люксової» моделі можна віднести відсутність лебідки (хоча, у дорожчій версії вона є) та відсутність захисту рук водія. У всьому іншому від тест-драйву залишилися лише позитивні емоції, незважаючи на те, що половину тесту доводилося бути у ролі пасажира.


 
29.01.2018